Stay Updated

    Like us on Facebook

Translate

You can translate the lyrics into various languages.



Song Title

Tim McGraw - One of Those Nights Lyrics

Play this song

Tim McGraw – One of Those Nights Lyrics

She’s getting dressed up, putting on that lipstick
Shimmy shakin’ right into them cut-offs baby, aww yeah
You’re getting of work, cashin’ out that paycheck
Gotta change that shirt and pick that girl up on her front step
Here she comes now looking so fine
You’ve been waiting on this night for such a long, long time

Chorus:
She slides in and you roll down main street,
You turn right when that red light turns green
The Sun sets, now you’re halfway to heaven
She picks a song you turn it up to eleven,
You say “do you wanna?” and she says hell yeah
So you hit the party, all your buddies are jealous
Someday you’ll be looking back on your life
At the memories, this is gonna be one of those nights

Crowded back yard, everybody’s laughing
Kinda party, next week you’ll say I was there when it happened
Coming up on midnight, bout time to get gone
And then the DJ starts to ṗlay her favorite song
You slow dance for three minutes or so, and then she whispers baby let’s go

And when she slides in and she gives you the green light
You hold off till you turn on the headlights
Someday when you’re looking back on your life
At the memories, this is gonna be one of those nights
Yeah one of those nights

Full moon through a crack in the windshield
You hold her close and you’ll never forget how her heartbeat feels
No you never will
Cause someday when you’re looking back on your life
At the memories, this is gonna be one of those nights
Yeah one of those nights
one of those nights
Yeah one of those nights
one of those nights, Oh
One of those nights
This is gonna be
Hey
This is gonna be
One of those nights
Oh-oh
One of those nights
One of those nights

[Lyrics to One of Those Nights by Tim McGraw]

Thanks to user Sarah Lamb for the contribution!

The premiere of these lyrics was on http://www.lyricspremiere.com/tim-mcgraw-one-of-those-nights-lyrics.html



How do you rate these lyrics and song?
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)

Our lyrics are officially licensed, so the artist is paid for every visitor and page load.


You can share the lyrics, if you want:

Correct these Lyrics (if needed)


Listen To The Music Videos Of These Lyrics:

Loading...

Comment on this page. Discuss song meanings here, state your opinion and share it with others,
or maybe even write a review in your own words.


1 + 3 =


Your opinion is very important. Thank you!   Please Register or Login to remove the security check.